Certifikované přírodní materiály nejvyšší kvality
Produkty využívají olympijští vítězové
Při objednávce nad 500 Kč dárek lahev 0,5l Sponser zdarma, nad 3 000 Kč doprava zdarma

VŠE, CO POTŘEBUJETE VĚDĚT O SPORTOVNÍ VÝŽIVĚ V TENISE

16. 1. 2020

Během krátkých přestávek po setech můžete vidět svačinky, třeba jako Roger Federer, který si dá půlku banánu nebo občas popijí. Potřebuje tenista  specifickou sportovní výživu a pokud ano, co potřebujete vědět? Krátké přestávky na kurtu Četné, ale krátké přestávky během setů znamenají, že sportovní výživa v tenisu musí splňovat zvláštní potřeby: Sportovní výživa musí být […]   Číst více →

DŮLEŽITÉ NUTRIČNÍ TIPY PRO ZÁVODY V MTB MARATONU

30. 9. 2019

Základní výživové doporučení pro maratony Výživová strategie před a v průběhu MTB maratonu je v podstatě velmi individuální záležitost, zejména na skutečně dlouhých tratích. Nicméně existují důležité pokyny, které je třeba dodržovat, aby bylo možné závod optimálně zvládnout. Zvláštní pozornost by měla být věnována následujícím 3 oblastem: Rovnováha tekutin: pijte pravidelně a podle vašeho pocitu žízně Energie: […]   Číst více →

JAK PŘEDCHÁZET KŘEČÍM VE VYTRVALOSTNÍM SPORTU

25. 9. 2019

JAK PŘEDCHÁZET KŘEČÍM VE VYTRVALOSTNÍM SPORTU   Svalové křeče způsobují značné obtíže a to nejen v životě vytrvalostních sportovců. Nečekaně se objeví a doslova paralyzují svaly. Obzvláště při maratonech můžeme vidět některé závodníky, kteří se musí zastavit a potýkají se s nepříjemnou bolestí. Křeče jsou nepříjemné, bolestivé, ale naštěstí nezanechávají žádné následky. Existuje, ale řada […]   Číst více →

5 TYPŮ K VÝŽIVĚ PRO IROMANA OD RUEDI WILD

8. 8. 2019

Předního světového triatleta Ruedi Wilda jsme si představili již v předchozím článku, ve kterém nám prozradil jeho výživovou strategii pro střední a dlouhou distanci. V tomto článku v 5 bodech shrne to podstatné pro dlouhou Iromenskou vzdálenost. Ideální výživa, která je vhodná na delší triatlonové tratě, může být velkou výzvou. Potřeby sportovců jsou rozdílné a […]   Číst více →

PŘEDSTAVENÍ SPORTOVNÍ VÝŽIVY VE VYTRVALOSTNÍCH SPORTECH

18. 2. 2019

Výdrž (vytrvalost) je schopnost udržovat určitou intenzitu (např. rychlost běhu) po delší časové období a schopnost se co nejdříve zotavit. Vytrvalostní trénink vám dovoluje lépe využívat dostupné zdroje energie a umožňuje od začátku vyšší intenzitu. Kromě kvalitního tréninku vytrvalosti ovlivňují výkon také další faktory, jako je síla, rychlost, koordinace pohybu či hbitost. Rozsah, v němž […]   Číst více →

SPORTOVNÍ VÝŽIVA V ZIMĚ

31. 1. 2019

Sportovní výživa v zimě se obecně neliší od té letní.  Ale pokud se podíváte blíže, existují některé zásadní rozdíly. Na jedné straně se tréninkové cíle letních sportovců v zimě značně liší od cílů v létě. V létě jsou v popředí závody či zápasy a tedy výkon, zima je pak obdobím pro získání základů pro další soutěžní […]   Číst více →

ACIDOBAZICKÁ ROVNOVÁHA

13. 6. 2018

Fungování tělesných buněk, tkání, orgánů či celého systému se vždy odvíjí i od kvality acidobazické rovnováhy vnitřního prostředí. Jakmile je taková rovnováha porušena, jsou ovlivňovány nejprve biochemické děje, poté funkce buněk a následně vzniká odklon od rovnováhy všech dějů probíhajících v těle. Od poruchy acidobazické rovnováhy se vždy odvíjí i vznik široké řady chorob – srdečně-cévních […]   Číst více →